Liity postituslistallemme ja saat

15% pois ensimmäisestä tilauksesta

Vastaanota koodi sähköpostilla. Tätä koodia voidaan käyttää vain kerran. Se on voimassa myyntitavaroissa, eikä sitä voi käyttää yhdessä muiden kooditarjouksien kanssa.

lähellä

* Ilmoittautumalla olet hyväksynyt vastaanottaa meiltä sähköpostia
ja meidän Tietosuojakäytäntö>

Takaisin Mimin blogiin

Takana takana Lulussa Cap-Ferratissa

Syyskuu 01, 2017

Mimi Holliday | Rantavaatteet Ylelliset uimahousut Etelä-Ranskassa photoshoot

Mimisin debyyttialustan menestyksen jälkeen kysyimme Mimi-mallistomme hetkestä, Lulu, ottamaan sinut kulissien takana omin sanoin ...

Ammunta Mimin kanssa on aina sellainen seikkailu, se on yksi syy, mistä rakastan Damarisin kanssa. Haluamatta kadonneen matkatavaran vaaraa, mikä ei aiheuta mitään ampua, lentäimme Ranskalle käsilaukkamme täynnä Mimi-uimapukuja - bikiniä jokaisena viikonpäivänä! Saavuimme Bordeaux'ssa jatkamaan Jengaa laukkujen kanssa, kun yritimme sovittaa kaiken autonvuokraukseen. Se on paljon liikaa kameramateriaaleja.

Cap Ferrat täällä tulemme - matkajousi ...

Onneksi en ole pakattu paljon, sinun ei tarvitse kauhea paljon enemmän kuin hammasharja ja hyppääjä, kun aiot mallintaa - vaatteet ovat sinne! Sanoin, että tuon aina tärkeimmät asiat; Alexandra Soveral Formula 1 kosteusvoide, jonka Damaris esitteli minulle (se on kuin hieman kasvona joka kerta kun käytän sitä), Burts Bees Pomegranate -ruokalamppu ja Rajasthan Rose Oil, jonka toi takaisin Intiasta ja tuoksu unta.

Uskon, että jos haju herkullinen ja iho on terve ja raikas, näytät miljoonia dollareita, koska sinä tuntea fantastinen, ja siksi hemmottelee luottamusta siihen, mitä käytät.

Kuvauspaikka Cap-Ferratissa

Tämä on erityisen tärkeää alusvaatteiden ja uimahousujen mallinnuksessa! Rose Oil on ehdottomasti salainen aseni, joka tuntee onnellisuuden ja luottamuksen, kun huomaan, että kun astun lavalle tai paikkaan, olen raring mennä! Se auttaa myös työskentelemään erinomaisen tiimin kanssa, ja Mimi on niin tukevaa.

Upea Mimi-tiimi!

Ajelu kauniissa Cap-Ferratissä kauniissa maisemissa oli ihanaa, kunnes hetken kuluttua emme todellakaan löytäneet minne olimme tarkoitus majoittua ... Kun he kysyivät muutamilta paikallisilta, jotka eivät puhu englantia, tulivat upea vintage kampera nurkan takana ja kaveri aurinkolasilla nojasi ulos ikkunasta ja sanoi raskasta ranskalaista aksenttia,
"Minulle kerrottiin, että tytöt etsivät minua?"
... Cue hysteerinen nauru joukosta! Johtaen tietä tukikohdalle lähipäivinä, kävi ilmi, että hän oli rakentanut hirsimökin, johon me olimme! Vaikuttava työ.

Moniajoon. F
injektoimalla "Bonjour Tristesse" samalla kun täytät rusketuksen

Kuvauksissa joukkue on kokonaan naisia, mikä johtaa hämmästyttävään ja täysin valloittavaan ilmapiiriin, jota ympäröivät alan naiset, jotka ehdottomasti rohkaisevat heidän työtään.

Hämmästyttävä kaikki naisjoukkue!

He eivät myöskään menetä lyöntiä tietäen, että sinun on hyvä tuntea "työnnä sitä" kameran eteen. Joka kerta, kun muutin koko joukkue, onnittelen ja kiitän ja kerron kuinka upea olin - se oli todella hilpeä! Valokuvaaja Emma oli ihana chattailu pois ja oli niin positiivinen ja rauhoittava, kertoi minulle, mitkä muodot näyttivät hyvältä.

Mimi Holliday | Rantavaatteet Ylelliset uimahousut Etelä-Ranskassa photoshootMimi Holliday | Rantavaatteet Ylelliset uimahousut Etelä-Ranskassa photoshootMimi Holliday | Rantavaatteet Ylelliset uimahousut Etelä-Ranskassa photoshoot

Kuvaaminen paikalla valokuvaajamme kanssa

Se tekee myös todella mukavasta ilmapiiristä, kun muutat paikan päällä pukuhuoneesi koostuu useimmiten joku ylläpitää pyyhe sinulle!

Kuten useimpien versojen normaali on, se meni, mene, mene alusta. Pudotimme pussit ja lähdimme etsimään paikkoja ampumaan ja jonnekin syömään sinä iltana - prioriteetit!

Sijainti metsästys

Löysimme kauneimman valkean valkoisen hiekkarannan kahden minuutin päässä talosta ja tuolloin päivän varhain ilta oli täydellinen. Olin raring mennä ja aloittaa, joten ajoimme takaisin taloon ja tarttui kourallinen Mimi Swim ja Beachwear - emme vain voinut jättää huomiotta tämän valon. Keskustele kultaisista ranskalaisista iltapäiväistä! Maisemat olivat kauniita ja kuvat hämmästyivät upealla valolla.

Täydellinen kultainen valo ampua ensimmäisellä illalla

Mikä ilahduttavaa on se, että se näyttää niin lämpimältä ja rauhalliselta laukauksilta, mutta itse asiassa se oli melko pakkasta ja siellä oli myös melko hurja kylmä tuuli puhaltava (ei tuulikone tarvita.) Joten mitä et näe, kapteeni käärittynä, massiivinen Mimi Holliday pyyhe ja huivi pääni ympärillä - niin hohdokas ...!

Mimi Holliday | Rantavaatteet Ylelliset uimahousut Etelä-Ranskassa photoshoot

Pidä huolta peitossa ja peitossa!

Meillä oli varhain seuraavana aamuna ja onneksi se oli merihenkistä säätä, kun menimme alas paikalliseen laituriin hypätä veneellämme päivälle! Giant Mimi Holliday Celebrate -laukku on kaikki mitä tarvitset päiväksi - voit muokata KAIKKIA siellä, se on käytännössä Mary Poppins -laukku.

Voit todella sopia kaikkiin Celebrate Beach Bag -tuotteisiin!

Kauniita kohtauksia Cap-Ferratissa

Kun moottorimme ulos lahdelle, oli selvää, että tuulikone ei enää tarvitsisi. Kun käänsimme kulman, päädyimme etsimään melkoista tuulta pyyhkäisi muutaman sekunnin kuluessa.

Tuulinen ja mielenkiintoinen!

Tasapainottaminen veneen takaosassa, kun se liikkuu, tuulessa bikinit ovat haasteellisempia kuin näyttävät - mutta kun olen kasvanut möykkäämällä veneitä merellä Cornwallissa, minulla oli vain pari karvaista hetkeä, kun ajattelin oli päätyä "juomaan". Damaris haluaa pitää sinut varpaissanne!

Mimi Holliday | Rantavaatteet Ylelliset uimahousut Etelä-Ranskassa photoshoot

Hauskoja pelejä ja veneitä, jotka pelaavat veneitä!

Aurinko tuli ulos, meillä oli musiikkia soittamalla ja se oli loistavasti kuuma. Olin vetäytynyt kapteenista ohjaamaan joitain laukauksia, kapteeni Lu ahoy ... Et voi auttaa, mutta on vähän boogie, kun olet pukeutunut Polka Dot Bikinit!

Kapteeni Lu Ahoy!

Damaris-inspiraation Riviera Red ja White Polka Dot -bikinit olivat peräisin äitinsä muistoista yllään, kun hän kasvoi. Hän kertoi meille tarinan siitä, kuinka hän oli aina ajatellut olleensa niin tyylikäs, upea ja kuvitteellinen, että hän aikoi aina suunnitella Polka-Dotin bikinit itseään eräänä päivänä. Olin mielestäni onnekas mallinnus yhdestä upeasta ja leikkimäisestä mallistosta.

Kuvitteellinen Polka-Dot Bikini

Ravistele häntä höyhen!

Saapuessamme pääkohdalle ampua sinä päivänä, emmekä saavuimme upeimmalle saarelle. Täysin yksinäinen, oli kuin jos joku oli pudonnut sen taivaalta. Kun kirkas valkoinen hiekka ja aurinko laskivat alas, kun hyppäsimme veneestä, tuntui, että olisimme voineet olla Karibialla!

Pieni taivaan viipale - unenomainen

Saarella kaikki omasi on helppoa saada hieman innoissaan ja kaikki menimme hieman hullun tanssimaan ympäriinsä kuin hulluja - emme ajattele sitä tosiasiaa, että meillä oli tietysti ihana valokuvaaja Emma, ​​ja nyt on valokuvaus todisteita tuohon hetkeen, kun hän tarttui kameraan!

Mimi Holliday | Rantavaatteet Ylelliset uimahousut Etelä-Ranskassa photoshoot

Tanssi kuin kukaan ei katsele!

Sen jälkeen, kun rauhoittui, saimme työskennellä, mikä sai aikaan upeita laukauksia. Ainoa asia oli, koska hiekka oli valkoista ja aurinko oli pois, se oli niin kirkas, että voisin vain auki silmäni! Kun ymmärsin, että se oli niin kirkas ja että voisin vain houkutella kameraan (ei houkuttelevaa), turvautuimme laskuun ennen jokaista muotokuvausta, joten kaikki huutaisivat "3,2,1 ..." ja avaisin silmäni! Saimme tarvitsemamme laukaukset ja palamatta retinaani - kaikki erittäin onnistuneita!

Kovaa työtä

Takaisin veneeseen olimme juuri ajoissa, sää oli kääntynyt ja oli aika muutama laukaus ennen kuin ehdin ehdottomasti jäädä! Lasku alaspäin tuli uudelleen käyttöön, mutta tällä kertaa ottaisin muutamia hyppyjohdoja ja sitten ojensi peitettä, johon olin koteloitu!

3, 2, 1 ... mennä!

Se on kolea aavalla merellä!

Mimi Holliday

Paluumatkalla lämmitettiin sen jälkeen, kun pilvet olivat kaatuneet kuumalla kaakaolla ja menivät hämmästyttävään tuoksuvaan ravintolaan, jonka meillä oli ammuttu päivää ennen. Voimakas ateria herkullisista merenelävistä ja siruista alkoi, ja ehkä juhlallinen G & T tai kaksi ...

Mimi Holliday | Rantavaatteet Ylelliset uimahousut Etelä-Ranskassa photoshoot

...Työ tehty. Ensi kertaan!

Oletteko lukenut aiemmin lähettämäni näyttelijä & malli Amber Anderson?

<Takaisin Mimi's Lingerie Blogiin

Kuten tarinamme?

Liity keskusteluun, olisimme halukkaita kuulemaan ajatuksiasi.

* Rajoitettu yhteen koodiin asiakkaan mukaan

7 Kommentit

• Gigi

Minulla on Frances uimapuku ja minä rakastan sitä. Se on niin mautonta. (tekee minun boom näyttää fab haha)
    Rakastan tätä viestiä kavereita, pitäkää heitä tulossa x

• Amelia

Lulu on niin upea! Rakastan pieniä näkemyksiä versoista. Tämä viesti todella sai minut tuntemaan olin siellä. Toivotan olleen osa Mimi-tiimiä !!!

• Millie

Rakastan nähdä, kuinka hauskaa sinulla on kohtauksen takana teidän ampuissa!
    Ostin Riviera-punainen polka-dot bikinit ja en voi odottaa käyttää sitä lomallani!
    Kiitos Mimi!

• Emily

Tämä näyttää niin hauskaa! Oli niin fani Mimi Holliday bras for agess ja nyt täysin rakastava bikinisi! Minulla on isot tissit ja melko vaikea löytää bikiniä, joka sopii minulle, mutta nämä ovat yhtä hyviä kuin brassiasi! Kiitos yoooou metsästys on ohi! Rakkaus rakkaus rakkaus x

• Olivia

Niin hienoa nähdä, mitä tapahtuu kulissien takana! Ostin valkoisen paidan pukeutuneen persikka painikkeilla, kun uimapuku tuli ensin ulos ja käytän sitä koko ajan! Itse, farkkuilla, se on niin monipuolinen :) Kiitos Mimiiiiii kiss kiss xxx

• Neil

Voinko tulla seuraavaan!

• RYÖSTÄÄ

Ostin Francesin bikinit vaimolleni lomallesi Mallorcalle ja hän näytti rannalta kauneimmalta naiselle. Kiitos MiminHolliday. Pysy blogeissa, ne ovat hyviä.