Liity postituslistallemme ja saat

15% pois ensimmäisestä tilauksesta

Vastaanota koodi sähköpostilla. Tätä koodia voidaan käyttää vain kerran. Se on voimassa myyntitavaroissa, eikä sitä voi käyttää yhdessä muiden kooditarjouksien kanssa.

lähellä
<
Kieli
<

Palautukset

Olemme iloisia voidessamme tarjota Ilmaiset palautuksetYhdistyneelle kuningaskunnalle ja Euroopalle *

Ostokset Yhdistyneestä kuningaskunnasta ja Euroopasta *? Käytä vain pakettisi mukana toimitettua ennakkomaksua palauttavaa tarraa. Kierrä tuotteet uudelleen ja lahjapakkaus turvallisesti, aseta tuotemerkki selkeästi paluupaketin ulkopuolelle, lähetä se vain paikalliseen postilaitokseen, säilytä lähetysvakuutuksesi ja lähetä sen takaisin maksutta. Huomaa, emme voi tarjota korvausta, jos emme saisi kohdetta ilman todisteita postikuluista.

Tarjoamme myös Vapaa vaihtoYhdistyneessä kuningaskunnassa ja Euroopassa. Kuten palautuskäytännössämme, lähetä tavara takaisin meille ilmaisen palautusnarretin avulla ja lähetämme korvaavat tuotteet ilmaiseksi. Huomaa, että emme kattaisi mahdollisia myöhempiä pörssejä - vain yksi ilmainen vaihtotapa on käytettävissä transaktiota kohden.

* Tiettyjen palveluntarjoajien rajoitusten vuoksi emme voi vielä tarjota ilmaisia ​​tuottoja ehdottomasti kaikkialla Euroopassa. Tarkista alla olevasta luettelosta, että oletko oikeutettu.

Iso-Britannia, Itävalta, Belgia, Tšekin tasavalta, Tanska, Viro, Suomi, Ranska, Saksa, Kreikka, Unkari, Islanti, Irlanti - Italia, Latvia, Liettua, Luxemburg, Malta, Hollanti, Norja, Puola, Portugali, Romania , Slovakia, Slovenia, Espanja, Ruotsi ja Sveitsi.

Vain paketit, joiden enimmäispaino on 2kg, voidaan palauttaa maksutta.Neliön tai suorakaiteen muotoisten pakettien on täytettävä seuraavat mitat: Vähimmäismitat: 140mm x 90mm.Pituus + syvyys + leveys = ei ole suurempi kuin 900mm; Ilman yksittäistä ulottuvuutta suurempi kuin 600mm.

Ostokset muualta maailmasta? Olet edelleen tervetullut palaamaan tai vaihtamaan, mutta emme tarjoa ilmaista jakelupalvelua takaisin palaaville käyttäjille. Thän on vastuussa kustannuksista, jotka aiheutuvat tuotteen palauttamisesta.Palautamme kuitenkin yhdestä vaihtoehdosta takaisin sinulle, maksutta. Jos päätät palauttaa tuotteesi meille, voit käyttää mukana olevaa tarraa osoitekirjassamme. Pyydämme säilyttämään todistuksen postimyynnistä, koska Mimi Holliday Ltd. ei ole vastuussa kaikista kauttakulussa menetetyistä tavaroista. Suosittelemme, että lähetät tavarat kirjattuna kirjeenä.

Rakastamme kuuloasi, joten jos sinulla on kysyttävää, olemme vain puhelun tai sähköpostin päässä. Voit ottaa meihin yhteyttä osoitteessa + 44 (0) 207 636 7060 tai osoitteessasales@mimiholliday.com, 9am-5: 30 vastaan ​​ma-pe, GMT.

Käyttöehdot

    • Jos olet missään mielessä tyytymätön tilaamiesi tuotteiden kanssa, vaihdamme ne tai antamme sinulle täyden hyvityksen, jos palautat ne jälleenmyyntisivustossa 14 kalenteripäivinä vastaanottamisesta. Kaikki 22-marraskuun jälkeiset tilaukset ovat voimassa 14 kalenteripäivän vaihdon jälkeen joulupäivän jälkeen.
    • Varmista, että neuleet yritetään päällystää omalla alusvaatteella. Kaikki tavarat on palautettava kertamattomina, pesemättöminä, ja kaikki tarrat ovat ehjät. Hyllyn tarraa ei saa irrottaa tai muuttaa millään tavoin.
    • Voimme vain palauttaa palauttamattomat kohteet. Sinun on palautettava tuote, koska se on lähetetty, lahjapakkauksessa ja pakkauksessa.
    • E-kuponki ei ole palautettavissa, eikä sitä voi vaihtaa käteisenä.
    • Korvaustarvikkeet eivät ole lahjapakkauksessa, joten voit halutessasi säilyttää laatikon alkuperäisestä tilauksesta.
    • Kaikki luottotietueet ovat voimassa vain 6 kuukautta ja ovat voimassa vain täysipainoisilla tuotteilla. Voit käyttää veloitustasi ottamalla yhteyttäsales@mimiholliday.com.
  • Huomaa, että maat, jotka eivät ole oikeutettuja maksuttomiin tuottoihin, asiakkaan on vastattava kohteen palauttamisesta aiheutuvista kuluista. Vaihto lähetetään maksutta.
  • Jos sinulla ei enää ole palautuslomaketta, liitä tilaukseen merkintä, jossa on nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi, sähköpostiosoitteesi, palautuksen perustelut ja palautuksen tai korvauksen yksityiskohdat. Muuten emme tiedä kuka olet!
  • Kaikki hyvityksestä johtuvat varat tulee näkyä pankkitilillesi 5-10 arkipäivän sisällä (Huomaa, että kortin myöntäjät määrittelevät palautusajat ja ovat valvonnan ulkopuolella).
  • Jos uskot, että tavarat ovat virheellisiä, tarkistamme heidät ja ottavat sinuun yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse keskustelemaan sopivasta ratkaisusta.
  • Mimi Holliday Ltd. ei ole vastuussa kaikista kauttakulussa menetetyistä tavaroista. Suosittelemme, että lähetät tavarat kirjattuna kirjeenä. Jos käytät Free Returns -tunnistetta, sinun on säilytettävä todiste postimaksusta. Pyrimme käsittelemään kaikki palautukset 3-5-arkipäivän kuluessa niiden vastaanottamisesta.
  • Jos tarvitset vaihtoa, sinut otat yhteyttä 3-5 työpäivän kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut tuotteesi.

Palauta tavarat seuraavaan osoitteeseen: 

Mimi Holliday Oy,
107 Regents Park Road,
Lontoo, NW1 8LH

Lisätietoja palauttamispolitiikasta soittamalla 020 7636 7060 tai sähköpostitsesales@mimiholliday.com